معرفی: R.E.M. Country Feedback

یه مدتیه بعضیا به ما می گن پیرمرد! البته نه اینکه پیرمرد بودن بده ولی انصافا آدم احساس می کنه واقعا پیر شده. پیش خودم فکر کردم برای چی امت همیشه در صحنه به من می گن پیرمرد؟ دشمنیشونو که گذاشتم کنار، دیدم انقدر حرفای قلمبه سلمبه می زنم که حق دارن بگن پیرمرد. به قول معروف عصا قورت دادس وبلاگمم! برای همین تصمیم گرفتم یه نشاطی به این وبلاگ بدم. واسه همین از این به بعد، هر هفته یه موزیک و موزیک ویدیو می زارم واسه تنوع! قبلش لطفا نیاید بگید این چیه گذاشتی؟ به هر حال من سلیقه خودم رو می زارم. شما هم برید وبلاگ بزنید و سلیقه خودتون رو بزارید!🙂

R.E.M یک گروه پرطرفدار راک از جورجیای آمریکا

حالا برای معرفی اول، یه کار خیلی خوب از R.E.M با اسم Country Feedback می زارم که خودم خیلی ازش خوشم میاد. زمانی که اولین تک‌آهنگ اون‌ها با نام «Radio Free Europe» در سال ۱۹۸۱ منتشر شد، نوعی احساس رجوع دوباره به گاراژ راک دههٔ ۶۰ رو تو موسیقی زیرزمینی آمریکا بوجود آورد. دوره که بیشتر چند گروه پانک و هاردکور تو موسیقی زیرزمینی آمریکا فعال بودن، R.E.M گیتار پاپ رو وارد موسیقی آندرگراوند آمریکایی کرد. هرچند هیچ نوآوری بدیعی تو موسیقیشون وجود نداشت اما نوعی هویت و حس هدفمندی تو آثارشون بود که باعث گسترش موسیقی زیرزمینی در آمریکا شد. موزیکی که گذاشتم، یکی از اجراهای زیبای این گروه از آلبوم 2003 – In Time The Best Of REM 1988-2003 هست. برای داونلود اینجا کلیک کنین.

.


پاسخی بگذارید

