vpn و همه آنچه من ندارم!

مدتیه امکان فعالیت در اینترنت و فیس بوک رو ندارم. به شکل عجیبی دسترسیم به vpn هام محدود شده. وقتی از آی پی خاصی برای دور زدن فیلترینگ استفاده می کنم، سرعت اینترنت پایین میاد و بعدش محدودیتهای دیگه. نمی دونم این کاره برادرهای ارتش سایبری هست یا اینکه خوده مخابرات این کارو کرده. به هر حال، با مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم. فکر می کنم باید دوباره امکان ارسال پست از طریق ایمیل رو فعال کنم. اینجوری می تونم حداقل مطالبم رو به دست دوستام در فیس بوک و تویتر برسونم و باهاشون حرف بزنم.

موقع گشت و گذار اینترنتی هم صفحه ای پیدا کردم که خیلی جالب بود. گروهی از محققین و فعالین حقوق بشرقصد دارن با خرید حداقل یک ماهواره، امکان دسترسی آزادانه و رایگان اینتنرت رو فراهم کنن. پروژه جالبی هست و از عموم مردم دعوت کرده تا کمک کنن. ایده پردازان این پروژه معتقد هستن، اگر شرکتهای صاحب ماهواره های مخابراتی به تخصیص بخشی از پهنای باند ماهواره خود به این پروژه قدام کنن، این طرح می تونه اجرایی بشه. اینجا

فقط یه مشکلی هست، ما وقت نداریم!

شیطونه می گه همین 25 بهمن اول بریم مخابرات رو بگیریم و خلاص! باور کنید اگر مخابرات رو بگیریم بردش از صدا و سیما هم بیشتر. اول، به تمام تلفنهای ثابت و همراه یک پیام سراسری می فرستیم که مردم برای سرنگونی جمهوری اسلامی و گرفتن قدرت به دست خودمان دست به اعتصاب بزنید به خیابانها بیاید و مراکز دولتی رو تصرف کنید. بعدش اینترنت رو آزاد می کنیم و امکان دسترسی نامحدود و وسیع  مردم رو از طریق اینترنت dial up مقدور می کنیم. فکر می کنم این کار در ایران شدنی هست. ایده ناب انقلابی به این می گن!

.

+ گفتم 25 بهمن. گروههای خوبی تو فیس بوک ایجاد شده. یکیش اینه. اینم یکی دیگه حتما سر بزنید و لایک کنید.


پاسخی بگذارید

